سه نکته در باب یک صنعت مدرن و عبور از تخصص گرایی
گروه: تیتر دو, بورس و سرمایه گذاری | کد خبر: 39543 | تاریخ: 14 شهریور 1403 - 13:56
صنعت مدرن کانسالتینگ باعبور از تخصص گرایی و استفاده از ظرفیت چند تخصصی بدنبال طرح جدید برای عبور از چالشهای جدید کسب وکارهاست.
به گزارش شاخص ۳۶۰ ؛ به نظر میرسد با پیچیده شدن کسب وکارها و ورود رقبای جدید از جمله هوش مصنوعی و دسترسی عمومی به این ابزارها، زمینه برای فعالان چند تخصصی از جمله خبرنگاران ایجاد شده است.
دومین نکته قابل توجه اینکه، جمع بندیها نشان میدهد، رویکرد مدرن به صنعت consulting با تقاطع گیری، جمع بندی و پردازش اطلاعات در حوزه روابط عمومی، قوانین، فناوری اطلاعات، مالی و سرمایه گذاری زمینه “حضور” در کسب وکارها را برای فعالان ورزیده این حوزه فراهم میکند.
نکته سوم که در این موضوع حائز اهمیت است این که در صنعت مدرن مشاوره تخصص گرایی مفهوم سنتی خود را از دست داده و مولتی پتانشیئلیتی جایگزین آن شده است.
به عبارت دیگر عمیق شدن در یک رشتهی به خصوص مثل مالیات و قوانین مرتبط با توجه به دسترسی های عمومی به هوش مصنوعی دیگر کاربردِ منحصر به فرد گذشته را نخواهد داشت.
اقدام به جمع بندی اطلاعات پیچیده و در هم تنیدهی تجاری، مالیاتی، ارتباطاتی و… تهیه پاسخ مناسب، چالش جدیدی است که تنها با تعریف جدید از رویکردهای چند تخصصی قابل انجام است.
انتهای پیام/
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید