ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران افزایش یافت

شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ این شرکت به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مشترکان با این سامانه خبر داد.
ظرفیت پاسخگویی سامانه 122 آبفای استان تهران افزایش یافت

به گزارش شاخص ۳۶۰، براساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماس‌های تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه ۱۲۲ در روزهای اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماس‌ها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به ۳۶۰ خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه ۱۲۲ نیز با افزایش دو برابری به بیش از ۴۰ کاربر رسید.

با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ساعت‌های پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.

شهروندان تهرانی می‌توانند در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ موضوعات مرتبط با قطعی ناشی از حوادث و یا افت فشار شبکه، انشعاب‌های غیرمجاز و مصادیق بدمصرفی و پرمصرفی را به‌منظور پیگیری با کاربران سامانه در میان بگذارند.

لینک کوتاه خبر:

https://shakhes360.ir/?p=65470

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شاخص 360  بوده و  استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: آبان مدیا