پاسخگویی۲۴ساعته سازمان تنظیم مقررات به کاربران با کمک هوش مصنوعی

مدیرکل دفتر معماری سازمانی و هوشمندسازی رگولاتوری گفت: به منظور پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته به سوالات کاربران، چت بات هوش مصنوعی در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شد.
پاسخگویی24ساعته سازمان تنظیم مقررات به کاربران با کمک هوش مصنوعی

به گزارش شاخص ۳۶۰، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی مظفری مدیرکل دفتر معماری سازمانی و هوشمندسازی رگولاتوری  با اشاره به ایجاد راه ارتباطی جدید با کاربران گفت: این چت بات با استفاده از الگوریتم‌ها و مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی و با هدف تسهیل در دسترسی مخاطبان پایگاه اینترنتی این سازمان به اطلاعات و افزایش کیفیت خدمات ایجاد شده است.

وی افزود: کاربران می توانند در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس https://www.cra.ir با کلیک کردن بر روی این چت بات، سوالات خود را درباره نحوه ارایه خدمات این سازمان به صورت آنلاین مطرح کرده و پاسخ شان را دریافت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

https://shakhes360.ir/?p=68086

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شاخص 360  بوده و  استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: آبان مدیا