ماجرای دریافت پول اضافی از مشتریان ایران‌خودرو چیست؟

قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو (خرداد 1404)

به گزارش شاخص ۳۶۰، کیوان پناهی با اشاره به دریافت مابه‌التفاوت از مشتریان، گفت: این مبلغ براساس الزامات استاندارد‌های اجباری و قوانین مالیاتی و مطابق با قرارداد‌های منعقد شده با مشتریان دریافت شده است.

وی در پاسخ به پرسش مشتریان درباره پرداخت‌های اضافی افزود: طبق قرارداد‌ها و همچنین ابلاغ استاندارد‌های اجباری از سوی مراجع ذی‌صلاح، مشتریان موظف به پرداخت این هزینه‌ها هستند و خودروساز مکلف است این نرخ‌ها را اعمال و دریافت کرده و به مراجع قانونی پرداخت کند. در این رابطه، شرکت هیچ سودی نمی‌برد.

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو در بخش دیگری از توضیحات خود به علت دریافت این مبلغ از مشتریان خودرو‌های پژو ۲۰۷ و مدل‌های با موتور TU5 اشاره کرد و گفت: موتور این خودرو‌ها به موتور TU5P با تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT) ارتقا یافته که منجر به کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و گشتاور، کاهش اصطکاک و کاهش اثرات زیست‌محیطی شده است.

تاکید بر عدم افزایش قیمت برای سورن

پناهی در پایان با اشاره به خودروی سورن افزود: در مورد خودروی سورن، ایران‌خودرو هیچ افزایش قیمتی اعمال نکرده و مبلغ دریافت‌شده، فقط مربوط به مالیات سبز (ماده ۲۸) برای سورن پلاس دوگانه‌سوز بوده است.

لینک کوتاه خبر:

https://shakhes360.ir/?p=69033

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شاخص 360  بوده و  استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: آبان مدیا