گام اول برای بهینهسازی مصرف انرژی/ سازمان جدید بالاخره تشکیل شد ۱۴۰۴/۰۸/۲۲ رئیس جمهوری، با صدور حکمی "اسماعیل سقاب اصفهانی" را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی منصوب کرد.