دبیر اجلاس همکاریهای ایران و آفریقا گفت: با پایان سومین اجلاس همکاریهای ایران و آفریقا، قراردادهای تجاری و سرمایهگذاری بین تجار خارجی و فعالان اقتصادی کشور در بخشهای معدن، کشاورزی، پتروشمی و تجهیزات پزشکی به امضا رسید.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجلاس همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا، زمینهساز ارتباطات نزدیکتر میان تجار ایرانی و کشورهای آفریقایی خواهد بود گفت: این تعاملات میتواند بستری برای توسعه سرمایهگذاریهای مشترک فراهم کند.